שאלות ותשובות מועדון לקוחות
ניתן להרשם בקלות באמצעות הלינק המצורף, לחצו כאן.
כדי לצבור נקודות במועדון החברים שלנו, כל מה שצריך זה להיות רשומים לאתר: עם פתיחת חשבון חדש, תקבלו 200 נקודות התחלתיות באופן אוטומטי.
בכל רכישה שתבצעו באתר – תצברו נקודות לפי סכום הקנייה.
רוצים להרוויח עוד? השאירו ביקורת על המוצרים דרך המייל שיישלח אליכם לאחר קבלת ההזמנה, ותזכו בנקודות נוספות!
הנקודות שצברתם יוכלו לשמש אתכם כהנחה בקנייה הבאה.
כל 20 נקודות שוות ערך ל-1 ש"ח.
ניתן לממש את הנקודות שצברתם בכל רכישה באתר מעל 200 ₪.
כדי לממש, פשוט התחברו לחשבון האישי - בצ'ק-אאוט תראו את כמות הנקודות הזמינות, ותוכלו לבחור כמה מתוכן לממש באותה ההזמנה.
שימו לב: במהלך מבצעים מסוימים עשויה להיות הגבלה על כפל הטבות, ובמהלכם לא יתאפשר מימוש נקודות.
כן, הנקודות שצברתם תקפות למשך 12 חודשים בלבד.
אם במהלך תקופה זו לא בוצעו הזמנות חדשות באתר ודרך החשבון שלכם - הן יתאפסו אוטומטית ובהתאם לכך גם הטיר שבו אתם נמצאים (Napper\ Sleeper\ Dreamer).
הנקודות נכנסות אוטומטית לחשבון בתאריך יום ההולדת וישלח על כך מייל לתזכורת.
במידה ונרשמת למועדון בחודש יום ההולדת שלך, ההטבה תשלח 30 יום לאחר מועד ההרשמה.
שימו לב כי הטבת יום ההולדת תהיה בתוקף למשך 30 יום בלבד מיום קבלת ההטבה.
אין בעיה, זה קורה לכולם :)
כדי לאפס את הסיסמה, לחצו על כפתור "מועדון לקוחות" שנמצא בתפריט הראשי של האתר.
בעמוד ההתחברות, הזינו את כתובת המייל שלך ולחצו על "שכחתי סיסמה".
לאחר מכן תועברו לעמוד איפוס - שם תוכלו להזין את המייל שלכם ולקבל קישור לאיפוס הסיסמה ישירות לתיבת המייל.
אם אתם לא מוצאים את המייל או צריכים עזרה - אנחנו כאן בשבילכם! מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור.