דלג לתוכן

סל הקניות

סל הקניות שלך ריק

איך להפוך את החדר שלנו למלון 5 כוכבים?

איך להפוך את החדר שלנו למלון 5 כוכבים?

איך להפוך את החדר שלנו למלון 5 כוכבים?

מה אם היינו אומרות לכן, שאתן יכולות להפוך את חדר השינה שלכן לחדר בית מלון באפס מאמץ?

את המצעים שלנו אפשר למצוא בבתי המלון היוקרתיים ביותר בארץ מרשת בראון, סטאי ועוד, מה שהופך אותנו, בשלב הזה, למומחיות בחדרי שינה של בתי מלון. משיטוטינו בבתי המלון, למדנו את כל הטכניקות, הקומפוזיציות, האסתטיקה והפרטים הקטנים בבתי המלון הטובים ביותר, ואנחנו שמחות לשתף אותם אתכן, לחווית חדר שינה יוקרתית, אלגנטית ומפנקת.

כל הרעיונות, לפניכן:


מיטה בשכבות

מיטות בתי המלון מלאות בשכבות של בדים, שמאפשרות משחקי טקסטורות, צבעים וכמובן- נוחות מקסימלית. זה אחד הצעדים הבסיסיים שיעשירו את חדר השינה שלכם.

מי אמר שצריך רק שמיכה אחת? רק כרית אחת? המיקס אנד מאץ' הוא אומנות, אבל הבסיס הוא די פשוט:


התחילו במצעי סאטן 500 קלאסיים, כמו שיש בבתי המלון היוקרתיים. למה דווקא אלו? הם מצעים מפנקים ורכים, שעשויים מ-100% כותנה מצרית סרוקה באריגת סאטן, בצפיפות של 500 חוטים לאינץ', המקנים לבד גימור עשיר ומבריק. מצעי הסאטן שלנו מגיעים במגוון עיצובים ובצבעים שונים, אבל בבתי המלון בארץ אפשר למצוא ספציפית את המצעים הקלאסיים שלנו - דגמי קלאסיק פארטו, מסגרת כפולה או קדר.


באתר שלנו ניתן לבחור כל חלק במצעים בנפרד, נסו לבחור במספר כפול של ציפיות לכרית, ולהעמיד שתי כריות לנפח ולעומק.


מה שיגרום לכם לרצות ''לצלול'' אל תוך המיטה, כמו בבתי מלון, הוא שמיכת הפוך דמוית הפלומה שלנו, שהיא הבחירה המושלמת ללילה חלומי. זו שמיכה טבעונית, היפואלרגנית ובעלת סיבים עדינים ורכים.


נוחות מקסימלית


 הוסיפו את כריות הפלומה הטבעוניות שלנו, ותוכלו לבחור בין דרגת רכות גבוהה יותר, לכרית עדינה יותר, או קשיחה ויציבה יותר. הכרית הנכונה עבורכם יכולה לעורר פלאים בחווית השינה שלכם. 

פרטים קטנים


בבית מלון, חושבים על כל פרט קטן. אנחנו ממליצות על מבשם הבדים שלנו לריח רענן ונקי, שפריץ קטן על המיטה בכל בוקר לאחר שסידרתן אותה וכל החדר יריח כמו כביסה. אפשר להכניס גם פרחים מתאימים לחדר השינה, כמו סחלב, ואפילו אחד מהנרות שלנו בחדר הרחצה ייצרו חוויה מפנקת וריחנית. 


אל תשכחו את חדר הרחצה

חווית הרחצה שלכן היא חלק בלתי נפרד מחדר השינה שלכן. אין כמו להתעטף במגבת נקייה ורכה מיד ביציאה מהמקלחת, ולהתעטף מיד אחריהן בחלוק. בבתי המלון בארץ משתמשים במגבות ה-Pure שלנו, שהן ההתגלמות של קלאס באפס מאמץ: הן מתייבשות מהר אך סופגות הרבה, ומגיעות בעיצובים אלגנטיים ורגועים שיתאימו לכל חדר רחצה.

כדי להרגיש בכלל בספא, התפנקו בחלוק הואפל ונעלי הבית התואמים שלנו! אריגת בד הוואפל מעניקה אווריריות, רכות, עמידות ויכולת ספיגה טובה, והם מגיעים יחד ב-3 צבעים נעימים. התעטפו בסט התואם שלכן כשאתן מתחילות את שגרת הטיפוח הלילית שלכן. אין יותר בית מלון מזה.

הבית מלון האידיאלי יכול להיות הבית שלך, וזו התפיסה שליוותה אותנו כשהחלטנו להציע את המצעים שלנו לכולם, ולא להשאיר אותם רק בבתי המלון. בסדר היום העמוס והלחוץ שלנו, חוויה אסקפיסטית כזו בסוף יום יכולה לשפר הכל. תשומת לב לכל פרט בחדר השינה, והמחשבה ''כיצד אוכל לשדרג את שגרת היום שלי?'' היא תפיסה שמתחילה בחדר השינה אבל ממשיכה גם מחוץ לו. מגיע לך להתפנק ולהשקיע בעצמך, לא רק בעבור שנת לילה טובה ואיכותית, שנחוצה תמיד, אלא גם בשביל התחושה הפנימית. 

לקריאה נוספת

איך להפוך את חדר האמבטיה שלך לספא: מגבות, חלוקים וטיפים לעיצוב
Guides

איך להפוך את חדר האמבטיה שלך לספא: מגבות, חלוקים וטיפים לעיצוב

מהמוזיקה השלווה והריחות המרגיעים ועד למגבות הרכות במיוחד וחלוקי רחצה חלומיים - אין מישהו שלא ירצה במיוחד בתקופה הזו לקחת זמן לעצמו להתפנק בספא לכמה שעות. אמנם, לא לכולם יש את הזמן לעצור לכמה שעות ב...

קרא עוד
עיצוב מטבח עם טקסטיל: מבחירת מגבות ועד אביזרים משלימים
Lifestyle

עיצוב מטבח עם טקסטיל: מבחירת מגבות ועד אביזרים משלימים

המטבח הוא הרבה יותר מסתם מקום להכנת אוכל. הוא לב הבית, מקום של יצירה, התכנסות וזיכרונות. אנו מאמינים שהטקסטיל הנכון יכול להפוך את המטבח שלכם למקום קסום, שבו כל ארוחה הופכת לחוויה בלתי נשכחת. בואו נ...

קרא עוד