דלג לתוכן

סל הקניות

סל הקניות שלך ריק

איך להפוך את חדר האמבטיה שלך לספא: מגבות, חלוקים וטיפים לעיצוב

איך להפוך את חדר האמבטיה שלך לספא: מגבות, חלוקים וטיפים לעיצוב

איך להפוך את חדר האמבטיה שלך לספא: מגבות, חלוקים וטיפים לעיצוב

מהמוזיקה השלווה והריחות המרגיעים ועד למגבות הרכות במיוחד וחלוקי רחצה חלומיים - אין מישהו שלא ירצה במיוחד בתקופה הזו לקחת זמן לעצמו להתפנק בספא לכמה שעות. אמנם, לא לכולם יש את הזמן לעצור לכמה שעות בתקופות עמוסות, דווקא בהן הסלף-קר הזה הוא דווקא הנחוץ ביותר. ומה אם היינו אומרות לכם איך להפוך את חדר האמבטיה שלך לספא, כך שתוכלו להעניק לעצמכם את השלווה הזו מתי שרק תרצו ובלי לצאת מהבית?

זה אפשרי כשהופכים את חדר האמבטיה לספא שהוא רק שלכם ועם הבדים הנכונים וכמה שינויים קטנים בעיצוב, זה אפילו די פשוט.

אז איך תוכלו להיות בספא בכל יום? אספנו לכם את כל השלבים, הרעיונות והטיפים הכי נכונים:


הכל זה בבד
אין כמו לצאת מהמקלחת ולהתעטף במגבת או חלוק שהם כמו חיבוק. אם תרצו להפוך את חדר האמבטיה שלכם בספא, השקיעו בדבר הראשון שנוגע בעור מיד לאחר המקלחת, ובחרו אחד כזה שיהיה נעים, רך ובריא עבורכם. מה החומר המועדף למגבת? החומרים הטובים ביותר כוללים כותנה סרוקה, אריגת וופל או פיקה. 

כותנה סרוקה
כותנה סרוקה היא סוג של בד כותנה שעובר תהליך ייצור קפדני על מנת להבטיח שימוש רק בסיבים המשובחים ביותר. התהליך כולל סירוק במסרק צפוף שנפטר מהסיבים הקצרים או הלא רצויים והפגומים, ומשאיר בעצם רק את הארוכים, הישרים והאיכותיים ביותר שבסיבים. זה יביא לבד חלק ואחיד יותר עם עמידות גבוהה.


מארג וופל
מארג וופל הוא סגנון טקסטיל המאופיין במבנה התלת מימדי הייחודי שלו. הבד הזה בעל משקל קליל במיוחד ומתייבש במהירות, בנוסף הוא מתקפל בצורה קומפקטית יותר מאשר בדים אחרים. 


מארג פיקה
הטקסטורה המיוחדת של הפיקה מושגת באמצעות טכניקת סריגה בה נוצרים חוטים או דוגמאות מורמות על פני הבד. האלמנטים המוגבהים האלה לא רק מוסיפים עניין ויזואלי אלא גם הופכים את הבד לנושם יותר.

בד פיקה ידוע באווריריות, בקרירות וביכולת שלו לנדף לחות, לכן הוא סוג הבד המומלץ ביותר למזג אוויר חם.


לא משנה באיזה בד תבחרו- המגבות שלנו ארוגות בקפידה בטכניקות חדשניות ומיוצרות מכותנה איכותית ומפנקת. הן ייצרו את האיזון המושלם בין רכות, ספיגה ועמידות, ויבטיחו חווית מקלחת יוצאת דופן בכל פעם מחדש.


החלוק המושלם
אנחנו אוהבות את אלמנט הטקסיות שיש בספא, שנוצר כשמתפשטים מהבגדים איתם הגעתם למקום ומחליפים לחלוק. צעד זה מאפשר להשאיר את כל מה שהגעתם איתו לספא מאחור, את כל הצרות, הדאגות והמחשבות היומיומיות שמטרידות אתכם ולהיכנס בראש נקי.

 

השקיעו בחלוק רחצה שיהיה חלק מטקס המקלחת שלכם, שיהיה שיקי ומחמיא אבל גם נעים ומלטף. חלוקי הרחצה שלנו מגיעים במגוון טקסטורות וצבעים עדינים, אבל חלוק הוופל שלנו מומלץ במיוחד- כי הוא ניתן לשילוב עם נעלי בית תואמות ומתוקות להפליא. גם החלוק וגם נעלי הבית קלילים, אווריריים ומתאימים לכל עונות השנה. צרו לעצמכם שגרה קבועה של ''אאוטפיט למקלחת'', שתתחיל ברגע שאתם לובשים את החלוק ונועלים את נעלי הבית, תימשך לכל אורך שגרת הטיפוח ותסמן לכם שזה הזמן ביום בו אתם משקיעים בעצמכם בלבד. 


סטיילינג
שדרוג האמבטיה יכול להיעשות די בקלות וללא יותר מידי תקציב, באמצעות מחשבה על הפרטים הקטנים. החל מתאורה נכונה, שתאופיין במנורות קטנות עם אור חם שייתנו תחושה חמימה ורומנטית ועד לחפצים כמו ספסל או שרפרף מעץ שיוסיפו לנוחות ולאסתטיקה.

ארומתרפיה
הוסיפו שכבה של ניחוחות לאמבטיה שלכם באמצעות נרות יוקרתיים. באתר תוכלו למצוא כמה נרות ריחניים שאצרנו בקפידה, מבוססים על שמנים אתריים ומעוצבים בתוך כלי קרמיקה מינימלסטיים שישתלבו נהדר בכל חדר אמבטיה. גם דיפיוזר או מפיץ ריח הוא אופציה נהדרת, ואנחנו ממליצות להוסיף צמח אקליפטוס, שאדי המקלחת יוכלו להצית את השמנים הטבעיים שמצויים בו. 


מינימליזם

בבתי הספא הכי טובים נוקטים בגישה של ''פחות זה יותר''. בחרו רק את האלמנטים המדויקים לחדר האמבטיה שלכם, אל תעמיסו עם צבעים וחומרים כדי להשרות כמה שיותר שלווה בחדר. בסופו של דבר, המינימליזם יעזור להיכנס לתחושה מנטלית של זן.

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא: המדריך המלא לבחירת מצעים | המדריך לבחירת מתנה

לקריאה נוספת

המדריך המלא לטיפול במצעים
Guides

המדריך המלא לטיפול במצעים

אז התחדשתם במצעים שלנו ועכשיו אתם לא יכולים לצאת מהמיטה הרכה והכי מפנקת שלכם. אנחנו מבינות אתכם, אין תחושה מדהימה יותר בעולם מאשר להחליק לתוך מצעים חדשים. בדיוק בגלל זה, אנחנו מייצרות את המצעים שלנ...

קרא עוד
איך להפוך את החדר שלנו למלון 5 כוכבים?
Guides

איך להפוך את החדר שלנו למלון 5 כוכבים?

מה אם היינו אומרות לכן, שאתן יכולות להפוך את חדר השינה שלכן לחדר בית מלון באפס מאמץ? את המצעים שלנו אפשר למצוא בבתי המלון היוקרתיים ביותר בארץ מרשת בראון, סטאי ועוד, מה שהופך אותנו, בשלב הזה, למומח...

קרא עוד