המדריך המלא לטיפול במצעים

אז התחדשתם במצעים שלנו ועכשיו אתם לא יכולים לצאת מהמיטה הרכה והכי מפנקת שלכם. אנחנו מבינות אתכם, אין תחושה מדהימה יותר בעולם מאשר להחליק לתוך מצעים חדשים. בדיוק בגלל זה, אנחנו מייצרות את המצעים שלנו ככה שהם יוכלו לשמור על המגע העדין, הנעים והמבריק
שלהם למשך זמן רב- בעזרת הטיפול במצעים הכי נכון.

איך תשמרו על המצעים שיישארו כמו חדשים?

 
הסוד הוא בכביסה

לכבס את המצעים שלך בדרך הנכונה זה אקט של טיפוח לא רק עבורם, אלא גם בשבילך. מעבר לשמירה על סביבת שינה בריאה והיגיינית, הכביסה הנכונה תעזור לשמור על הרכות והגמישות
של הבד, על המרקם הנעים ועל הברק

באיזה תדירות לכבס בשביל לשמור על המצעים שלכם?

באופן כללי, כדאי לכבס את המצעים בערך פעם בשבוע. תדירות זו מספיקה כדי לשמור על מיטה נקייה ובריאה, וגם לא לגרום לשחיקת הבד (ולוח הזמנים שלך!)
נסו לקבוע מועד שבועי קבוע לכביסת המצעים, לדוגמה, סוף השבוע ייתן לך מספיק זמן לכבס ולייבש אותם, וגם יכניס אותך לשבוע החדש בתחושה רעננה.
 
הכביסה
עדיף תמיד לעקוב אחר הוראות הטיפול במצעים בתג של המוצר שקנית כדי למנוע התכווצות או פגיעה בחומר הספציפי. לחומרים שונים כמו במבוק או פשתן יש צרכים שונים. עם זאת, אפשר לעקוב אחר השלבים הכלליים האלה בעת כביסה של סדיני כותנה, כמו
מצעי הסאטן 500 הקלאסיים שלנו, הפרקל או הג'רזי:
  • לבדוק את התג. מכיוון שכותנה נוטה להתכווץ, חשוב לשטוף אותה בטמפרטורת המים הנכונה. אנחנו ממליצות בדרך כלל על טמפרטורה של עד 40 מעלות למצעי הכותנה. זאת מפני כשהבד ספוג במים חמים, הוא יכול להתכווץ בתהליך הייבוש.

  • בדקו אם צפוף בפנים. עומס קטן או בינוני הוא אידיאלי (כגון סט מצעים אחד) מכיוון שצפיפות יתר בתוך המכונה עלולה להשפיע על האופן שבו הכל מתנקה. בנוסף, עומסים גדולים עלולים להוביל להסתבכות, מה שעלול לגרום לקמטים עודפים ולמנוע מהמים להיסחט ביעילות בשלב מאוחר יותר.
  • ההגדרות הנכונות. יש להגדיר את מכונת הכביסה שלך למחזור כביסה רגיל או עדין ולבחור הגדרה של מים קרים. (יש מכונות כביסה שמאפשרות לך לבחור גם את מהירות הסחיטה. מהירות בינונית עד מהירה היא הטובה ביותר עבור מצעים כדי להבטיח שכל המים סחוטים כראוי.)

איך לטפל בכביסה לבנה?

חומרי הלבנה יכולים להיות קשים על בדים, ואף מגרים את העיניים והעור. כדי לשמור על הסדינים הלבנים שלך לבנים, השתמשי רק במלבין שאינו מכיל כלור, לטיפול בהצהבה וכתמים.

איך לייבש מצעים?

אם אין מייבש, בארץ החמימה מלאת השמש שלנו, ניתן לייבש את המצעים בתלייה מיד בסיום
הכביסה, למניעת נזקי חום וחיסכון באנרגיה.
ובמייבש- ניתן להכניס מצעי כותנה למייבש רגיל, אבל חשוב להיזהר כדי למנוע התכווצות או דהייה. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש להתיר  קשרים או פיתולים בין הבדים בעת העברתם ממכונת הכביסה למייבש, ולבחור בחום וסל"ד נמוכים. אם יש אופציה, עדיף להשתמש במחזור ייבוש מהיר כדי להימנע מלהשאיר את המצעים באוויר חם זמן רב מהנדרש, ולהוציא אותם מהמייבש מיד בסיום. כדי להפחית קמטוטים, ניתן להוציא את המצעים כשהם עדיין לחים, להחליק אותם ואז לתלות לייבוש. לגהץ על חום נמוך לפי הצורך.

כיצד לאחסן סדינים נקיים 

מה אם המצעים לא חוזרים למיטה לאחר הכביסה? אפשר לקפל אותם ולאחסן אותם על מדף בארון המצעים, בסלסלה או בשקית אבק. באחסון לטווח ארוך, מומלץ מיכל אטום כדי למנוע מלחות להיכנס פנימה.
לטיפול במצעים המושלם ולפני שאת פורשת אותם בחזרה על המיטה, נסי את מבשם הבדים
שלנו, לריח רענן כאילו הם הרגע יצאו מהמייבש.


עוד במועדון הכותנה: חלוקי רחצה | נעלי בית