איך שינה נכונה יכולה לשנות את השנה שלנו

השבוע הראשון של השנה הוא תמיד מרגש במיוחד. ישנה הרגשה של התחלה חדשה באוויר, וזה בדיוק הטיימינג המושלם לסכם את השנה שעברה ולהציב מטרות לשנה החדשה. אנחנו החלטנו שאחת מהמטרות החשובות עבורנו השנה היא שיפור הרגלי השינה שלנו.

כולנו חווים איך מרגיש יום אחרי לילה של שינה לא טובה. חשיבותה של שינה בריאה באה לידי ביטוי באופנים רבים, פיזיים ונפשיים. בימינו, עם ההסחות דעת הרבות כמו נטפליקס ורשתות חברתיות - אנחנו מוצאים את עצמינו נכנסים לשעות הקטנות של הלילה בבינג׳ במקום לתת לגוף שלנו את המנוחה הראויה לו.

כדי להתחיל את השנה החדשה עם הרגלי שינה משופרים, אספנו עבורכם כמה טיפים קטנים לשיפור השינה שלכם:

הגדירו בטלפון את שעות השינה

שימוש מצב השינה בטלפון מאפשר כניסה למוד שינה רגוע, ללא הסחות דעת. בהגדרות שלכם תוכלו לבחור את שעות השינה האופטימליות עבורכם, כשהזמן יגיע תקבלו התראה והטלפון שלכם ייכנס למצב ״Do not disturb״ כלומר אתם לא תוכלו לראות יותר התראות בטלפון. זו פעולה קטנה שגורמת לנו, גם אם לא במודע, להתעסק פחות בטלפון ובכך להכנס למצב שינה בשעה האופטימלית עבורנו.

הדליקו נר

אין דבר יותר מרגיע מלכבות את האור, להדליק נר בניחוח עדין ונעים ולהכנס למיטה. עבורנו, אפילו רק הפעולה הזו מדי ערב של הדלקת הנר עם הניחוח האהוב עלינו לצד המיטה גורמת לגוף שלנו להרגע ולהתחיל להיכנס לאט לאט למצב שינה. כמובן אל תשכחו לכבות את הנר לפני שהעיניים מתחילות להעצם :)

אפליקציית Headspace

אם אתם עדין לא מכירים את האפליקציה הזו, זה הזמן! באפליקציה הזו תמצאו ספריה שלמה של מדיטציות, תרגילי נשימה ופלייליסטים מרגיעים לפני השינה. אנו ממליצות לכם לשים אוזניות ולקחת נשימה עמוקה :)

בחרו את המצעים הנכונים ביותר עבורכם

שליש מחיינו אנחנו מבלים במיטה ולכן על מנת לשפר את איכות השינה שלנו אנו חייבים לתת לה את הכבוד הראוי.

אין דבר שיגרום לכם להכנס מהר יותר בערב למיטה מאשר מצעים מפנקים ונעימים שמחכים לכם, הרגע הזה שחולמים עליו כל היום!

מעבר לתחושת הפינוק המושלמת, מציאת המצעים המתאימים ביותר עבורכם תגרום לשינה שלכם להיות יותר רציפה ונעימה. אז איך תמצאו את המצעים המשולמים?

האם אתם אנשים שנוטים להתחמם בלילה? תבחרו במצעי הבמבוק העשויים מבד 100% במבוק אקולוגי שיש לו יכולת ספיגת נוזלים גבוהה במיוחד (עד 60% יותר מכותנה) ותחושה אוורירית. האם אתם אנשים שסובלים מקור? בחרו במצעי סאטן 500 שיתנו לכם תחושה שנכנסתם למיטה חמימה של בית מלון.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם להתאים עבורכם את המצעים הנכונים והמפנקים ביותר.

אנחנו מבטיחות לכם שהמצעים שלנו יגרמו לכם להכנס למיטה מוקדם, לישון שינה טובה ועמוקה, וכנראה גם לא לרצות לצאת מהם בבוקר :)

 

עוד במועדון הכותנה: שמיכות פוך | ציפיות לכריות