נוחה ומפנקת
"מרוצים מאוד מהקניה. הכרית גדולה ומפנקת"
ShoppingIL Sale Starts In...

משלוח חינם בהזמנה מעל 300₪
חלוקי ריב+ ווופל (ס״מ)
| מידה | אורך מלא | אורך שרוולים | רוחב |
| S 32-34 |
118 | 47 | 123 |
| M 34-36 |
120 | 49 | 127 |
| L 36-38 |
122 | 51 | 131 |
| XL 38-40 |
124 | 53 | 135 |
| XXl 40-42 |
127 | 55 | 140 |
| XXXL 42-44 |
130 | 58 | 145 |
חלוקי ילדים (ס״מ)
| מידה | אורך מלא | אורך שרוולים | רוחב |
| 1-2 |
55 |
23 |
87 |
| 2-4 |
57 |
25 |
90 |
| 4-6 |
60 |
28 |
98 |
| 6-8 |
67 |
32 |
100 |
| 8-10 |
72 |
35 |
106 |
| 10-12 |
77 |
40 |
110 |
| 12-14 |
80 |
43 |
115 |
| 14-16 |
88 |
49 |
117 |
| 16-18 |
94 |
55 |
119 |
להשלים את חווית השינה עם קולקציית הכריות הטבעוניות שלנו.
כרית השינה עשויה 100% סיבי הולופייבר איכותיים ובמעטפת של 100% כותנה.
50X70 - כרית סטנדרטית | 60X80 - כרית גדולה
בד חיצוני: 100% כותנה
מילוי: 100% סיבי הולופייבר
50x70- 700 גרם מילוי
60x80- 1100 גרם מילוי
ניתן לכבס את הכריות בטמפ' של עד 40 מעלות על סל"ד נמוך אך שימו לב כי כביסות מקצרות את אורך החיים של הכרית.
משלוח חינם לכל חלקי הארץ בהזמנה של מוצרים בשווי של 300 ₪ ומעלה.
בהזמנה של עד 300 ₪, עלות המשלוח היא 30 ₪.
זמן אספקה- עד 7 ימי עסקים (לא כולל את יום ביצוע ההזמנה)
איסוף עצמי ללא עלות- איסוף מתבצע ממחסן חנות המפעל של החברה.
אם יש לך שאלות נוספות בנוגע למשלוחים ניתן לקרוא עוד בעמוד שאלות נפוצות.
החזרות:
ניתן להחזיר/ להחליף את ההזמנה מיום עשיית העסקה ועד 30 ימים מיום קבלת המוצרים.
ניתן לבצע החזרה/ החלפה בקלות באמצעות מערכת ההחזרות שלנו באתר- https://cottonclub.co.il/a/service/returnportaal
זיכוי יבוצע לאמצעי התשלום תוך 14 ימי עסקים מיום הגשת הבקשה במערכת.
אם יש לך שאלות נוספות בנוגע להחזרות ניתן לקרוא עוד בעמוד שאלות נפוצות.


Overall rating: 4.5882354 / 5 from 17 reviews.
Review topics: [].
"מרוצים מאוד מהקניה. הכרית גדולה ומפנקת"
"בד מעולה"
"רכות אווריריות"
"אבל הרגישה מאד איכותית למי שאוהב כרית עבה וגבוהה"
"מושלמת להישענות וקריאה במיטה"
"מרוצה מאד"
"הייתי בבית מלון והיה לי ממש נוח וכשבדקתי הבנתי שאלו הכריות ומיד רכשתי הביתה. כריות ברמה גבוה. בית מלון אצלי בבית."
"נעימות, כיפיות"
"👍👍👍"
"הכרית הכי טובה שהיתה לי בחיים שינה כל כך עמוקה וטובה!!!"